Základem všeho jsou data. Data, která se během internetového marketingu shromažďují a ukládají v systému. Vaše data budete mít vždy pod svojí kontrolou. A po případném ukončení spolupráce budete moci velice snadno navázat a pokračovat s novým správcem, tam kde jste skončili. Považuji toto za jeden z nešvarů, kdy zákazník nemá úplnou kontrolu a mnohdy jsou přístupy k datům používány jako nástroj nátlaku, pokud dojde k neshodě.
Konzultace – uvedení do problematiky internetové reklamy, sociálních síti, jejich filozofie, rozdíly proti klasickému marketingu…
Návrh – prodiskutování vašich požadavků a cílů, které si od tohoto typu reklamy slibujete, a jejich uvedení do souladu s možnostmi a pravidly internetového marketingu.
Nastavení – vytvoření a propojení základních nástrojů internetové reklamy, dále pak zaškolení, pokud si budete chtít systém spravovat sami.
Správa – vytvoření a propojení základních nástrojů internetové reklamy, a jeho následná správa ve spolupráci s vaší firmou. Ta spočívá v aktivním sdílení zkušeností z provozu vaší firmy, což je využito k tvorbě relevantního a odpovídajícího obsahu a k stanovení vhodné strategie.