Názvy PPC, PPC kampaně, PPC reklama… jsou odvozeny z anglického „pay per click“, tedy kolik zaplatíte za jedno kliknutí myší na vaši reklamu. A vás bude zajímat, kolik za kliky dostanete zpět. A co si budeme povídat, to bývá nakonec to nejdůležitější. Cesta k nejlepší ceně za reklamu vede přes dále zmíněné obory.
Prezentace na internetu sestává z několika relativně samostatných oborů, kterými jsou:
- tvorba textového a multimediálního obsahu
- analytika, tedy měření, efektivita, dosah…
- správa reklamních kampaní v různých systémech a nástrojích
- SEO, tedy jak vás dokáží najít vyhledávače, především Google
- sociální sítě a Youtube
Základem je nastavení celého systému, tedy založení účtů na Google, Facebooku, Instagramu, Skliku…, zřízení tzv. „landing page“, tedy webových stránek, které nabízejí produkt či službu, nasazení měřicích kódů, dodržování GDPR, a nakonec tzv. „content“, tedy tvorba obsahu.
A je na vás, které z nich si vyberete, a jakou kombinaci tak, aby vám plně vyhovovala. Proto uvedení či zdokonalení se v problematice internetové reklamy je pro vás velmi důležité. Pak vaše prezentace může být, a bude, daleko úspěšnější pokud se vaše firma aktivně zapojí do procesu tvorby a optimalizace obsahu a reklamy.